Klådan från helvete

Nu tänker ni säkert på analklåda eller liknande haha, men näe sånt har ja inte och om jag hade så skulle jag nig inte ha skrivit om det här ;p

Så fort jag kommer hem så kommer klådan, ser ut som nässelutslag, och det är över hela kroppen, kan knappt sova något om nätterna för att det kliar så in i helvete :/ och det är bara hemma, så undra om det inte är mögel eller nåt hemma, måste fan hitta en annan lägenhet snart, pallar inte med det här :/

20 min kvar på jobbet nu :) jobbar 14-21 imorrn med och på måndag, sen på tisdag är jag ledig igen :)


Kommentarer
Postat av: VS - Anna

Hej!



Vinnarna av goodiebagen och påslakansetet är nu utsedda, kika in på bloggen och se vilka de är.



Har även lagt upp en ny tävling där du kan vinna produkter från Wella Professionals!



Hoppas du får en riktigt bra vecka!



Mvh Anna

2011-10-03 @ 13:42:38
URL: http://vittellersvart.blogspot.com
Postat av: Thess

Det kan vara kvalster, vägglöss =O

Träligt för dig, hoppas det går över snart.

Kram :)

2011-10-03 @ 16:49:00
URL: http://raffofant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0