Träning

Vid lunchtid mötte jag och erica upp jessica vid gymmet och tränade en timme..sen blev vi upphämtade av henka och Loke och drog vidare till hageby centrum, in i teliabutiken för att lämna in mammas dator och modem för att se om de kunde hitta felet, vet inte riktigt om de gjorde det, får se om hon kanske kan köpa mobilt bredband från bredbandsbolaget istället, mycket bättre än telia..

Sen lunchade vi där, barnen fick mat från 4 kök och henka och jag tog lite wok, mumsigt värre =)

Ska snart röra mej till skolan och skriva prov i svenska B, och imorrn blev det jobb =) de ringde och kollade om jag kunde jobba imorrn kväll, och det klart jag vill =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0