Söndag

Fan nu är jag sugen på att flytta igen, vill ha ett eget sovrum till oss, så man kan stänga in sig om det skulle behövas.. Sen en liten uteplats skulle jag ju inte tacka nej till :)
Har sökt en annan lägenhet, bara vänta och se om man får en visning..

Fick ett ryck och och rensade bland lokes leksaker idag och även bland hans tröjor, ska även rensa bland mina kläder, men orka hålla på och sälja och greja, näe det får bli myrorna eller nåt..

Jag vet en hemlis, men får inte säga nåt, inte än ;p


Kommentarer
Postat av: Helen

Förstår att ni vill ha eget sovrum. Kan inte barnen dela då? Vi ska ju göra ett delat pojk och flickrum sen. Tror det går att göra riktigt fint med lite fantasti och en gnutta färg!=)



Vem är det som är gravid nu då, förutom jag dåler? nyfiken Linda? Jessica? slut på gissningar...

kramelikramen

2011-11-20 @ 18:15:39
URL: http://www.milfamera.bloggplatsen.se
Postat av: Thess

Du har inga kläder i 92-98 efter Loke...OM du har så är jag jätte intresserad.



vad nyfiken man blir på hemlisen då ;) hoppas ni får ett radhus här i klocket snart.



KRAM

2011-11-20 @ 20:18:12
URL: http://raffofant.blogg.se/
Postat av: Lina

jag håller tummarna att ni får en bra lägenhet snart. Det är skönt att ha lite yta när man är en stor familj =) Hehe har du tröttnat på att sälja nu. Jag har aldrig haft ork, tar mer tid än vad man får för grejjerna!



okej, vem är gravid, Linda, Jessica, DU KANSKE =)

KRAM

2011-11-21 @ 09:29:45
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0