Kaos på jobbet

Usch vilket kaos det blev på jobbet igår. Personalen skulle ha möte och vi vikarier skulle hålla ställningarna, men en vikarie ringde typ 20 min efter att hon skulle ha börjat att hon är hemma och vabbar =/ så vi var 3 st på 30 brukare,  men det gick bra ändå, som tur är.
De frågade om jag kunde jobba kvällen, men jag skulle ju hämta barnen, annars hade jag kunnat gjort det.

Idag börjar barnen kl.11, så vi  ska klä på oss snart och bege oss till dagis, jag jobbar ikväll, tänkte skriva att det var sista arbetsdagen denna vecak, men det är det ju inte, jag jobbar ju på lördag oxå, sen efter det har jag inget jobb förrän 21 nov, som det ser ut som nu, ev skulle jag få några tider av Ida, hon skulle ev jobba  på ett annat ställe, och det är ju bra för mej =)

På söndag ska vi till borgen och se mora träsk =) mamma och freddie ska med oxå, lär nog bli kanon =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0