bio maraton

Igår drog linda och jag ner på stan för att gå på bio och se alla twilght filmerna, även den nya Breaking dawn, var trevligt och en trevlig stämning, trots att filmerna strulade lite, men vi fick en ny biljett som kompensation.
Fick även en planch, nyckelband. sen kunde man vinna lite olika saker om man svarade rätt på frågor, men eftersom man inte är något större fan så kunde man ju inte en enda fråga haha..
Men sista filmen va bra och lite spännande!

Kl.2,45 ungefär var ja hemma inatt, klarade att se alla, men kände att ögonen började gå i kors under sista filmen, men ja klarade det! haha.

Sen ringde klockan 8 imorse, henka jobabr så jag fick ju lämna barnen på dagis, ska lägga mej på soffan och sova några timmar snart tänkte jag..

Barnen har maskerad på dagis idag, Erica är djävul och loke ett spöke typ. loke ville inte riktigt gå in på avd först, men fick med honom in tillslut, sen rog ena fröken med honom och gick iväg, de skulle på något äventryr, så det lär jag får höra om sen när jag hämtar dom kan ja tänka mej.

Kommentarer
Postat av: Helen

Sov sött!;P

2011-11-16 @ 10:18:22
URL: http://www.milfamera.bloggplatsen.se
Postat av: Angelica

Hoppas du har en trevlig onsdag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0