Religonskursen avslutad..

Nu är jag klar med religionskursen och blev godkänd =D
Allt hängde på diskussionen idag på skolan, och han tyckte jag var jättebra och väl förberedd, kul att höra =)
Så jag är helt klart nöjd med ett G i betyget..

Fick hem min glassmaskin som jag vann för några veckor sen..sen den måste man ju prova i helgen, man fick med recept oxå..skojigt!


Annar blir det lungt..en lugn hemmakväll med familjen..kanske köpa lite godis till barnen..så ja kan nalla en eller två bitar ;)

Kommentarer
Postat av: linnea sjöström

fin blogg du har, kul att du är med och tävlar inne hos mig. Lycka till :D

2011-05-14 @ 12:38:08
URL: http://linneaasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0