Onsdag..

Besviken jag blev när ja kom till skolan idag..hade tänkt skriva min engelska bokrecension, men var bara muntligt idag, och det ville jag inte med denna bok, så ska skriva det på måndag kväll istället.

Idag hade de vernissage på dagis, jättekul, de har pysslat massor, mest de äldre barnen men även Loke hade gjort några verk. Erica hade bl.a gjort en garnboll, broderat på en duk, gjort en matta i en vävstol, jätteduktig hade hon varit =)
Sen blev det fika med barnen och fröknarna, tycker det är kul att de ordnar dessa saker och verkligen engagerar sig i barnen..

Nu på kvällen kom pappa o lotta på fika, var ju tvungen att bjuda hit dom, var sugen på att göra äppelpaj, och då måste man ju ha fika besök, så inte familjen äter upp allt haha..
sen kom även jessica upp en sväng, hon hade varit hos linda och bakat, hon hade även med sig lucas..
Vi prata lite om deras födelsedag..

På fredag ska vi fira jessica, linda ska på bio med micke, så henne firar vi på söndag. Jessica ska ju dra till barcelona över helgen med sin kille och kolla på fotboll bl.a, snacka om vilken present =) som hon får av honom..
Men vi ska iallafall vara här på fredag och fira henne.

Har pluggat lite inför provet i religion som jag har imorrn bitti...nervööös!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0