lördag

Har träffat Helen och ellinor i lekparken en stund idag, ta igen lite snack, var ju ett tag sen sist..och barnen sprang omkring och lekte och hade sig..
Efter det drog vi ner till centrum och beställde en pizza som jag och barnen delade på och köpte dip som vi ska ha ikväll - grönsaker och dipp *mumma*

Dammsugit och städat barnens rum nu på kvällskvisten oxå, roligt lördagsnöje =/

Hade ju velat haka på till göteborg, men var bara för typ alla utom mej...märks ju att man inte är omtyckt..
får väl se om jag "får" åka dit nästa helg på gokart o party...

tur man har barnen iallafall..satt i soffan förut och var skitledsen..då kom erica fram och frågade vad det va och kramade mej jättehårt och sa att hon älskade mej <3 Älskar dej mnn underbara dotter!
Det är fan bland det värsta som finns, att ens barn ska se en ledsen =/
Men jag kunde inte dölja det denna gång..

Annars blir det väl att glo på eurovision grejen ikväll..
Har ni några favoriter?

Jag är inte alls insatt i bidragen, så ska bli spännande och se vad det är för skit..man måste väl ändå hålla på sverige :p det gör ju Erica iallafall, hon är helt crazy i Eric Saade :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0