helgens resume..

Har inte skrivit här på länge..har inte riktigt haft tid eller lust..

I fredags drog vi till busfabriken. Jessica skulle dit med freddie och erica, men så tänkte att vi andra oxå hakar på, vi hade hur kul som helst, knappt nåt folk (kke berodde på solen och ca +20 grader ute :p) haha, men vi hade kul. Sen följde erica med jessica hem, hon och freddie sov över hos jessica och hade myskväll.

På lördan lämnade vi loke hos sin morfar, och erica kom det senare. Jag o henka drog till vipers i göteborg och besökte lite trevligt folk där =) drog hem sen på kvällen och var hemma runt 2,30.
Erica var på kalas under lördagen, då en kompis på dagis fyllde år, som tur var så kunder hon gå dit med ellinor och hennes pappa (tack ännu en gång för det =))

Söndagen hämtade vi barnen och drog ut till eksund på fika i solen.

Idag skrev jag prov nr 2 i naturkunskap, och fick reda på betyget idag, klarade kursen och fick ett godkänt! helt klart nöjd med det, har varit lite orolig att jag inte skulle klara kursen alls...
2 kurser avklarade. imorrn har jag 3 prov - matte, svenska, samhäll, wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0