stressigt

Gud va stressigt det har varit idag oxå..man skulle behöva klona sig så man kan va på flera ställen samtidigt hehe.

Var verkligen skönt att komma hem idag, kan ja lova =)

Här blir det lungt ikväll,blir nog en tidig sänggång idag med misstänker jag..skulle vilja orka va uppe till kl.23 ochse Sons of anarchy..men det orkar jag nog inte..får se reprisen på söndag, vilket ja kan eftersom Erica ville att henka skulle följa med till simkolan igen =)




Åh blev sugen på en bebis idag, när jag fick se en liten på 2v, sjukt att man kan bli sugen även fast jag såg hur den led när den låg i sin säng och inte mådde bra =/ men det blir inga..inte de närmaste fyra åren iallafall..men viljan och längtan finns där :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0