Ont i mitt huvud =/

Aj mitt huvud =/

Haft ont hela dagen + att det har varit rörigt på praktiken..trött både i kroppen och huvudet..
Igår gick ja o la mej strax efter kl.20, lutar nog åt samma håll idag..skönt att det är fredag imorrn och ledig helgen =)

Annars trvis jag rätt bra, de flesta är trevliga..men sen finns det ju några ragator hahaha..såna tanter som inte fått kuk på ett tag hahaha..


Men man tycker så himla synd om se små som är sjuka..just nu har vi bara 2 spädbarn, en bara ca en månad och en på snart ett år =/ som är jättesjuka att ta hand om..

jag är ju verkligen glad att mina är friska och mår bra *peppar peppar*

Varit inne några svängar på neo oxå..gud så himla små de är..oxå nåt jag är glad över, att mina inte är för tidigt födda...man bli med tacksam över sina barn när man har varit på en sånt ställe kan ja lova..att mina har varit friska hela livet. Om man bortser från sånt som alla får, som feber och sånt skit..

Nehe snart dags att börja med maten, har slängt in en tvätt i maskinen, barnens ytterkläder var sandiga o dana..blir nog en sväng med snabeldraken oxå..så man inte somnar här i soffan :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0