Helgen..

Ja fredagkvällen slutade ju pissigt..fixat barnvakt, förfestat hemma och gjort i ordning mej, men så blev det inget mer, tack som fan för det =/


Under lördagen drog vi ner hela familjen på stan, erica fick handla för sitt presentkort på BR som hon fick av sin morfar när hon fyllde år, blev ett set med my little pony och ett hello kitty hopprep, hon är jätteduktig på att hoppa hopprep nu, har inte riktigt fått till det förut, men nu är hon kanonduktig =)

Efter det blev det en sväng ner till revens grund och mata änderna, och fy vad många dom va, dom är ju så himla på oxå, så jag fick smått panik och slängde brödpåsen till henka och ställde mej vid sidan om haha, men loke satt bara och skrattade i vagnen, han gillade det verkligen. Han bara satt med brödet i handen så kom de fram och tog det av honom =)

Tog en tur in på myrorna oxå, när vi ändå var i närheten, hittade en massa fina jeanskjolar till erica, blir nog att dra dit igen när man får pengar igen, enda vi köpta var en tiger mugg (från nalle puh) för 3kr :p erica som ville ha.


Idag har vi haft fika besök av pappa, lotta, micke o lucas, linda jobbade idag. Gjorde en kladdkaka med grädde till och färska jordgubbar, jag åt en tesked av kakan :p hade nyligen käkat lunch, så då kunde ja inte äta så mycket mer..


Måste bara att säga att praktikplatsen jag har nu är den jag har trivts mest på =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0