Fredag + uppdatering

Begav mej ut tidigt i regnet imorse för att dra på lyftteknik på jobbet, men när jag kom fram så var det inställt, så det var ju bara att hoppa på spårvagn och buss igen och bege sig hemåt.
ska dit på måndag eftermiddag istället.
väl hemma gick jag och la mej i en timme, vilket var väldans skönt!

Vid 16 tiden drog linda och jag till gymmet för att skriva på en träningskontrakt och träna lite styrka, börjar redan känna av träningsvärken, men känns bra ändå..

Nu kom lillebror hit och ska vara här en stund..


Lollo: jag ska vara på hagaborg 2

Kommentarer
Postat av: Lollo

Var i stan ska du jobba?? Jag ska vara på ett boende. Tänkte om det är samma.

2011-06-17 @ 20:18:26
Postat av: Jenny

Okej, låter som en bra planering :) Eskilstuna zoo var länge sen jag var på men har för mig att det var ganska roligt där ;)



Jag ska ju jobba nästan hela sommaren så det blir inte att åka iväg något längre och kryssningen till tallin blir inte förrän i augusti när jag slutat jobba.

2011-06-19 @ 11:14:11
URL: http://feztis.blogg.se/
Postat av: Natalie - it's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-20 @ 01:28:45
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0