Denna varma onsdag..

Idag är jag ledig och vabbar...

Händer inte alls mycket idag, fixa lite hemma i det svala, vägrar bege mej ut i värmen alltså :p

Erica är iväg med sin morfaro hans fru för att besöka hennes mamma på hemmet, och erica ville följa med dit, så Loke och jag är ensamma, han ligger på golvet i Ericas rum och tittar på Kalle och chokladfabriken..har lite lägre feber idag, än så länge..sist jag kollade låg den på 38,2..igår hade han som max 39,4.. Så imorrn får henka vara hemma och vabba..jag jobbar kvällen imorrn.

Nehe nu är det dags att hänga upp tvätt och ställa sig och diska lite..just det får inte glömma att köpa diskmedel sen..

Måste dra iväg och växla barnens småpengar till sedlar..har lovat dom att de skulle få ta med sig sina pengar när vi ska åka på kryssning på söndag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0