Skriva CV

Jag vet att det finns fler än jag som tycker att det kan vara krångligt att skriva ett CV.
Det gäller ju att få med allt viktigt som man har gjort och all information om sig själv, men samtidigt är det bra att det sticker ut lite så chefen lägger märke lite extra till just ditt CV.
Så om du som jag vill ha lite tips för att få till ett bra CV så gå in på länken i texten så kommer de sedan ha ett jättebra CV att skicka in när du ska söka jobbet som du vill ha.

Jag har sökt en massa jobb sen 2004/2005 men det är inte förrän nu som jag har lyckats hittat ett jobb, och det kommer ju se jättebra ut på mitt Cv efter att denna anställning är slut och då tror jag det är lättare att få fler jobb, när de ser att man har jobbat och med vad, en kort anställning som sommarjobb ser ju bättre ut på CV:t än inget jobb alls.

Har ni läsare några bra tips på hur man får ett bra och proffesionellt cv?
Jag har kollat runt lite på nätet och hittat lite sidor, bla den sidan ni kommer till om ni klickar på länken i texten, där kan man hitta bra tips till att få ett snyggt och rent CV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0