Nästa barn att bli sjuk..

Igår var det Ericas tur att få feber =/ som tur va så kunde hon vara hos sin morfar och Loke fick vara på dagis några timmar på eftermiddan, eftersom jag jobbade kvällen.

Men idag och imorrn är ja ledig så det är ju bra, då slipper jag va hemma o vabba och förlora pengar.
Hoppas febern försvinner fort, hade ingen feber nu på morgonen men den kan ju dyka upp igen under dagen..

Så här blir det att va hemma, ska passa på att städa och fixa lite hemma..skulle tränat ikväll, men linda kan inte nu längre =/ fan blir ju aldrig att man kommer iväg, är det inte det ena, så är det de andra =/
Och jag är inte så modig än att jag kan dra till gymmet själv..har ju precis vågat då dit över huvud taget..

Men det sitter fan i huvudet på mej.. jag ser mej själv som samma person för ett år sen med +50kg, har svårt att inse att jag nästan har gått ner min halva vikt av mej själv..men nån gång går det nog in i huvudet..

Kommentarer
Postat av: helen

äsch, stoppa i ett par hörlurar med musik i, det brukar ge mej självförtroende, blir lixom peppad av musiken..

vi kan ju gå nån kvällspromenad i skogen du å jag nån kväll, jag behöver med röra på mej. hör av dej bara!

puss

2011-07-07 @ 14:01:15
URL: http://milfamera.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0