Min helg..

I helgen har jag jobbat...dagpass igår och idag kväll..det har gått bra, flyter på bra på jobbet tycer jag..känns skönt..

Igår efter jobbat om familjen och hämtade mej och så drog vi ut till hageby centrum en svng och fönster shoppade, hittade en jättefin blommig blus..men jag köpte den aldrig..men vill fortfarande ha den :p
Tog en fika där oxå, jag tog en macka, eftersom det var ett tag kvar till middag och det hade gått några timmar efter jag åt senast.

Barnen och henka hade besökt deras gammelfarmor (henkas farmor) och lekt lit ei folkparken, då hon bor precis brevid parken, mdans jag va på jobbet.
På kvällen hade vi en myskväll hemma, var ju fest på peking, men vädret såg inte så skoj ut, så vi skippade det i år igen.

Idag på förmiddan drog vi till linköping och besökte flygvapenmuseumet. Barnen fick bestämma, antingen det eller åka till söderköping och titta på båtar och äta glass, de valde flygplanen.

Nu är det dags att gå och krama kudden, imorrn är det en jobbdag igen, jobbar nu sju dar i rad, eller nästan 12 dar i rad, var bara ledig i fredags, men det går bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0