Mera jobb

Nästa vecka skulle ju egentligen vara sista veckan på jobbet, men jag har tagit lite fler arbetspass, måste ju få in lite cash, inför en ullaredresa i höst =)
Dels tog jag lite pass av an arbetskompis som fått ett annat jobb i sthlm, så jag tog några pass av honom, och så fanns det en massa pass där det saknades folk till, så jag tog ett par stycken, tyvärr fanns det inte kvällspass på helgerna, har ju så svårt att ta mej dit på morgonen under helgerna och så dels ska ju henka jobba lördagar 03-08, så då kan jt inte jag börja kl.7 de dagar, men lite pass blev det iallafall och det är ju alltid nåt.

Nästa vecka och veckan efter ska jag skriva in mej i vikariebanken till dagis och inom vården, har även kontaktat viariebanken på sjukhuset här i stan, bara hålla tummarna..Funderar ju även på att ta truckkort, hittade ett ställe där de tar 2990kr för den utbildningen, och det kan det ju vara värt.

Idag är vi lediga, jag och barnen, så jag tänkte vi skulle baka lite, blir nog chokladbollar och sockerkaka, har bjudit hit pappa o lotta sen i eftermidddag, ingen annan som har tid =/ men men..

Annars blir det jobb i helgen, imorrn 7-14 och sön 16-21, kollade mina tider, och insåg att med helgen nu och nästa vecka, så jobbar jag 7 dar i sträck =/ men men mest kvällstider nästa vecka, så det kan man nog stå ut med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0