I´m still alive..

Är lite småseg i huvudet efter att ha jobbat helgen och igår, jobbar ikväll oxå sen är jag ledig onsdag och torsdag, ska bli skönt..för sen blir det ju en massaarbetsdar i helgen + att söndagen jobbar ja 7-20,30... med bara 1,5 timmes rast uppdelat på 2 raster, och som grädde på moset så börjar ja 6,45 dagen efter =/ men det ska nog gå bra..får man hoppas..

Tycker dock att denna sommar har gått sjukt fort..jobbar ju typ bara 4 veckor till..trodde det skulle gå skitlångsamt denna tid..men den flyger på..kanske beror på att man trivs rätt bra och har trevliga arbetskamrater =)

Mamma var på en fika här i söndags och hade med sig 5 påsar med kläder till loke efter Freddie, efter lite rensande blev det 4 påsar kvar, lite fick Lucas ta och lite bebiskläder sparade jag, man vet ju aldrig...vill gärna ha en till om typ 2-3år..så vi får väl se..

Nehe om man skulle klä på sig och röra sig ner mot affärn och posta lite brev...

Kommentarer
Postat av: feztis

Jag vet inte :/ Jag laddar ner avsnitten då sverige brukar vara lite efter med premiärer ;)

2011-07-12 @ 15:44:50
URL: http://feztis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0