En ledig helg!

Så himla skönt med en ledig helg, var länge sen nu..

Igår slutade jag kl.14, så himla skönt en fredag..Linda kom och hämtade mej på jobbet och så drog vi en snabbis till maxi, för att handla inför kvällen, samt kolla efter en present till Freddie.

Min lillebror Freddie fyller ju 8år idag, snacka om att tiden verkligen flyger förbi, minns hans förlossning som om den var igår <3 Han är underbar min lillebror och han är en jättebra morbror till mina barn tros sin låga ålder.

Vi ska fira honom hemma hos linda sen, eftersom jag inte kan ta mej ut till djurön där mamma bor, så de kommer in till stan istället. Har köpt en snygg t-shirt till honom och en prenumeration på kamratposten, hoppas han bli nöjd, han är så svår att köpa presenter till tycker jag.

Ikväll ska vi vara barnlediga och dra ner till blå huset en sväng och dricka lite gott, äntligen får jag träffa underbara Helené, var så himla länge sen nu..

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej :) Ja de stämmer att jag gick där :) & jag känner igen dig med, tror jag. Var ju ett par år sedan. Söta barn nu fått. Har du bloggat länge? Kram Tess

2011-07-24 @ 21:45:54
URL: http://thereseeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0