Urinvägsinfektion??

Erica vaknade inatt och gallskrek..hon hade ont i pullan igen.
hände första gången natten till fredan..såg då att hon va röd..så jag smörjde in henne och gav henne alvedon mot smärtan.Och sa till henka, har hon ont dan efter så blir det Vc, men inget mer ont hade hon..
förrän inatt då..så då ringde jag till 1177 och kollade med dom..och de sa antingen Uvi eller springmask..men jag har inte sett några maskar..så vete fan vad det kan va..

Så imorrn bitti blir det att ringa Vc så de kan kolla upp vad det kan va med henne..så tyvärr blev det ingen simskola för henne idag..jag tyckte det va bättre att skippa det.


Kommentarer
Postat av: Helen

De blir röda av mask. Ibland jätteröda. de kryper ju mellan läpparna och utanför analen. De är svåra att se , går bara att ses nattetid då de kryper ut, de är ju trådtunna. och det svider som bara den. Ellinor har haft det ett par gånger och har då inte kunnat sova utan bara gråtit. annars kan det kanske vara en reaktion om ni tvättat med tvål där nere.

kram

2011-01-16 @ 21:57:36
URL: http://www.metrobloggen.se/beyondtheworld
Postat av: Lina

usch stackars henne! jag hade själv ofta urinvägsinfektion när jag va liten och kommer fortfarande titt som tätt, nu när man är van är det ju inget men fy tusan att ha det som liten. Hoppas att det varken är springmask eller urinvägsinfektion. kram

2011-01-17 @ 08:16:23
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0