Torsdag är här..

Redan torsdag..va fort veckorna går..
Har pluggat lite svenska..har refererat en text till svenska kursen..så den är klar att skicka in..sköönt!

La igår ut mina omvårdnadsböcker på blocket..så om ni letar bok är det bara att kolla HÄR
Själv letar ja nu bara efter naturkunskap A boken..har kke den på g..väntar bara på svar.

Var ju på info på naturkunskap o religion igår..nästan synd man inte ska ha lektioner där..för bådade lärarna verkade vara rätt roliga gubbar =)
På Nk visade han några expriment, skoj..bla en vätebomb =D
Vi ska få göra egna expriment hemma..det ska bli skoj..ska barnen få kolla på när jag fixar och donar hehe..

I eftermiddag ska jag dra och handla med linda..hon är snäll och ställer upp..nu när vår bil har pajat...men självklart pröjsar jag soppan...


Har nya oriflame katalogen hemma oxå..hojta till om ni vill beställa nåt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0