Helgen

Hade en grym rolig kväll igår,både på klubben och ute på grid mc..pratade och drack goda drinkar och cider, och fick som vanligt en massa kommentarer om hur fin och snygg jag är ;p synd man är så dålig på att ta åt sig av sånt =/

Var en kille som jag känner lite grann som sa att henka och jag är så fina ihop, vi ser så kära ut =) När han väl en seriös tjej igen så hoppas han att hon ska va som mej =) - det var verkligen gulligt sagt tycker jag. Det go jag faktiskt åt mej av =)
Det blev en massa tjat igår om att jag är så himla söt ;p

Kom hem runt 4,30 =/ hade planerat att dra hem runt midnatt,men så blev det inte, men linda var inte sur, så det känns bra, barnen hade varit snälla och somnat utan några problem.
fick inte mycket sömn inatt, somnade runt 6 tiden, vid 7 vakna Loke lite smått, men låg kvar i sängen fram till kl.9,så mellan 7 och 9 halvsov jag bara, så lite trött..blir nog en tidig kväll..

På eftermiddan fick vi lite besök av svärmor och peter, alltid lika trevligt =) Gjorde en citronmarängpaj för att bjuda på, men jag tyckte inte dne va nån höjdare...fast jag är ju inte så mycket för sötsaker längre..men de andra vuxna tyckte om den..inte barnen..men som tur va så köpte de med sig ett paket med olika glassar som barnen fick..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej !

Nu har du chansen att vinna ett helt valfritt smycket ifrån Calli.se.

Kanske till dig eller till någon du tycker om ?!



Skriv vad du vill vinna här: http://moonzanna.se/2011/january/vinn-ett-valfritt-smycket-fran-callise.html#comment



och du är med i tävlingen !

Kram Sanna

2011-01-09 @ 20:32:12
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0