Helgen är här...

Vår fredag började med att Peter kom på en fika imorse :p

Efter det åkte Erica och jag ner på stan och köpte en present till hennes kompis Joline som ska ha kalas imorrn, passade på att hämta ut mitt paket på lindex, beställt snygga jeansleggings till mej, och de satt perfekt..trodde faktiskt inte att jag skulle kunna ha dom..men tji fick ja ;p

Hämtade även ut ett paket från hm igår med lite kläder till mej..beställde kläder i hela 2 stl mindre och de satt bra..en stl jag inte har haft på säkert 15år typ =D


Blir en lugn hemmakväll med familjen..hade dock velat dragit ner till klubben..men fick tyvärr ingen barnvakt =/
Men om 2 helgen ska ja ner iallafall :p

Kvällens middag blir: kött, hasselbackspotatis, pepparsås och sallad *mums*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0