Fredag är här..

Erica och jag har varit på min skola en sväng..lämnade in en inlämningsuppgift i matten + att jag fixade liteeratur böcker som jag måste ha i svenska b kursen.

Sen drog vi ner på stan, hade lite pengar kvar på ett presentkort på jc, så jag tänkte köpa nåt till Erica, men de har tydligen slutat med barnstl, så jag köpte ett rött linne till mej själv och ett par örhängen, fick betala 10kr själv utöver presentkortet, vart totalt 99kr hehe..

Varit nere i affärn och köpt bullar och kex till ericas kalas imorrn, känner att jag inte riktigt har tid att ställa mej och baka bullar..så jag fick köpa bullar..fy på mej..

Ikväll ska jag hem till Jannike på tjejkväll..ska bli trevligt..dricka lite gott och snacka skit =D

Kommentarer
Postat av: Linda och William

äh, jag tror nog att köpta bullar går ner lika bra :P

2011-01-28 @ 15:26:07
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0