Dag 17

Dag 17 – Mitt favoritminne

Ett av mina favorit minnen är alla mina julaftnar hos farmor och farfar från när jag va lite.
En massa släkt..mina kusiner vad där, dock inte alla.
En julgran med en massa och då menar jag verkligen massa julklappar =)
En massa god mat, julmysigt i hela hemmet hos farmor och farfar.
Vi barn satt vid ytterdörren och bara väntade på att tomten skulle ringa på (typiskt att farmor eller farfar gick till OK ;p haha)

Saknar verkligen såna julaftnar..
Och det är nog därför jag älskar julen och verkligen längtar varje år..

30 dagars listan

Kommentarer
Postat av: Tess

Nej, vad synd! Att jag inte tänkte på att fråga dej...vet ju att du läst till uska. Jag köpte en precis idag. =( Tack i alla fall! Kram

2011-01-19 @ 16:47:56
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0