Dag 11

Dag 11 – Mina syskon

Börjar vi i åldersordning då..

Har en storebror som heter Jussi, han är 4år äldre än mej, alltså 30år. Jobbar som personlig ass och uska.
Vi är halvsyskon, vi har samma mamma, men inte samma pappa.
har inte haft så mycket kontakt med honom under min uppväxt, vilket har gjort att vi aldrig har kommit varandra så nära, känns tråkigt att säga det, men har aldrig kännts som vi är syskon, tyvät, men älskar honom som min bror iallafall.

Sen har vi mina tvillingsystrar Jessica o Linda.
De är 4år yngre än mej, alltså då 22år gamla.
Jessica är tillsammans med en kille som heter Pedro, och hon jobbar på Statoil i smedby och ibland i ektorp.
Linda är förlovad med Micke och har en son som heter Lucas på snart 1,5år. Hon jobbar som truckförare på Logent.
Älskar mina systrar <3 Vi är helsyskon och uppväxta tillsammans.
Båda har haft det tufft under sina uppväxter, men de har tagit sig i kragen och blivit "vuxna" vilket gör mej väldigt stolt!

Sen har vi min lilla underbara lillebror, Freddie, en liten sladdis. Han är 7år och älskar honom UL med honom och hans förlossning, verkligen en speciell upplevelse.
Han kommer överens jättebra med mina barn, han har verkligen tagit hand om erica sen hon föddes, märks verkligen att han älskar henne, han är 2,5år äldre än henne.

Ja det var mina syskon det =)
Älskar dom massor <3

30 dagars listan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0