Deppig

Dagen började bra, men under förmiddan blev ja mer o mer deppig, inget kul alls, har inte kunnat göra nåt, harläst lite i min engelska bok iallafall, men det är den enda jag har pluggat idag, fan va jag hatar mej själv just nu pga det..



På onsdag ska ja jobba, ja ni hörde rätt, en kompis till mej har fixat så jag fick hoppa in, älskar dej gumman <3 Bara hoppas att det kan bli fler timmar där, ska prata med chefen iallafall om det, att ja kan hoppa in om de behöver folk och kolla om de behöver folk i sommar.

ikväll blir det lungt, sexparty blev inställt, för många som inte kunde komma, och då kostar det att ha partyt, vilket jag inte har lust att lägga ut, så vi får ta det längre fram i vår istället =)
Så det får bli en hemmakväll med familjen.

Imorrn blir det partaj, Thor har 30-årspartaj nere på henkas klubb och jag är bjuden så då måste ja ju dit,och så spelar ju TB, barnen ska va hos sin farmor, Erica har verligen tjatat om att få åka dit.
Så synd att de bor så långt bort och att vi inte har bil, blir ju inte att man kan åka dit då direkt.

Kommentarer
Postat av: Linda S

Hoppas att du känner dig bättre nu!

2011-02-26 @ 11:21:34
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0