Alla hjärtans dag..

Undra hur många som har använt den som rubrik idag? haha

Trams med denna dag tycker jag.

Jag tycker man borde uppskatta sina nära och kära varje dag istället för bara just en dag på året, som mest är till för att handeln ska tjäna pengar.

Hellre att jag får nåt fint en helt vanlig måndag än på alla hjärtans dag, för då vet man att det kommer direkt från hjärtat och inte är påtvingat som på alla hjärtans dag..

Näe jag har aldrig gillat denna dag..kräks på den..
Henka har fått ett nytt jobb igen =) på samma som min syrra haha, ett lagerjobb, fram till april än så länge, bara hoppas på att det blir fortsatt efter det.

Så nu får barnen gå heltid på dagis igen, alla dagar =)
Kanske man hinner och plugga lite på måndagar o fredagar, skönt o va hemma själv igen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0