1år sen min op!

Idag är det 1år sen som jag gjorde min gbp op och har sen dess gått ner ca 42kg =)
Ångrar mej inte alls att jag tog det beslutet att göra denna op, har gått jättebra för mej och jag mår så mycket bättre, har fått mycket bättre självförtroende och tar för mej mer, får en massa kommentare om att jag har gått ner så mycket och blivit riktigt snygg ;p och att jag blivit mer öppen och tar för mej mer i sociala sammanhang =)

Får se hur lång tid till det tar innan jag är i mål ca 20 kg kvar, men är jättenöjd att jag ändå har gått ner så pass mycket ändå.

Den 16 feb ska jag till en dietist för 1-års kontroll, så då får vi se vad de säger och om de är nöjda med min viktnedgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0