Inte långt kvar till julafton

Ja nu är det verkligen inte långtkvar till julafton.
Har ni handlat klart era julklappar eller är du en sådan person som alltid är ute i sista sekunden och handlar julklappar till dina nära och kära?

föredrar du att handla i butiker eller vill du vara smidig och handla över nätet?

Jag är nog en blanding av båda.Det är kul att gå i butiker och kolla, känna och klämma på sakerna ,emsamtidigt kan man hitta  mycket saker på nätet som kanske inte finns just i den staden men bor, och inte alltid man har tid att springa runt på stan och leta efter julklappar.

Mitt lilla julklappstips till er är en sida där man kan köpa julklappar, antingen i god tid eller i sista minuten, där finns julklappar till de flesta.


Ett par tofflor somman kan värma i mikron som håller dina fötter varma i ca 2timmar.


Vantar till telefoner med touch skärm.

Kommentarer
Postat av: helen

Ja här väntar ju jag fortarande att min a-kassa ska komma igång, handläggningen drar ut på tiden så jag vet inte ens om jag får några pengar innan jul. Så jag har helt enkelt inte haft råd att köpa julkpappar än. Men vi köper bara till Ellinor och oftast för max en 500kr inte ens det, tycker inte det är det viktigaste vad julklapparna kostar, utan tanken. och hon har ju redan allt så vi brukar bara köpa 2-3 paket. hon får ju ändå av mor å farföräldrar samt faster, mostrar ioch gammelmormoråmorfar. så det blir ju en del iallafall.

du då?

kramar

2011-12-09 @ 12:59:13
URL: http://www.milfamera.bloggplatsen
Postat av: Thess

Det blir jätte bra, säg till nån dag så kommer jag förbi =)

KRAM

2011-12-10 @ 12:36:21
URL: http://raffofant.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :)!

2012-03-18 @ 20:25:59
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0