Glömska jag

Kollade min mejl nu på eftermiddan efter jag hade kommit hem, såg då att jag hade fått en lönespec från vrinnevi hus, hade ju totalt glömt bort att jag skulle ha lön därifrån oxå :p så det blev ju lite extra cash in, alltid bra ju :p haha..

Idag har jag jobbat igen, de ringde igår eftermiddag och frågade om jag kunde jobba på dan idag, och det är klart jag ville det =)

Igår var vi på ju simskoleavslutningen, hela familjen var med och tittade på, Loke tyckte Erica var jätteduktig och klappade och gjorde tummen upp åt henne.
Hon kan simma nu =D blev chockad, både bröstsim och crawl, och även flyta själv i vattnet, de har hänt mycket de 2 senaste gångerna då henka följt med henne, min duktiga tjeja!

Nu ska hela familjen spela lite uno tillsammans, barnen älskar det kortspelet och även Loke kan det utantill, vilka duktiga barn jag har <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0