En ny vecka..

Var och kollade på en annan lägenhet här i vilbergen idag, jättefin, dock bara en 3:a, en likadan som vi har, men vill flytta från denna lägenhet, mycket bättre lägenhet var det, hos ståhls, men sen när vi kom hem och jag hade pratat med dom på ståhls igen, om att vi var intresserade, då avr den redan uthyrd =/ sjukt ju, fikc ju pappret idag om erbjudandet på lägenheten..
Men men, ska kolla på en annan imorrn hos samma hyresvärd, så vi får se.
Har ju anmält mej på 5 st radhus i klocket oxå, men så många som söker där tydligen, så jag hoppas vi får en visning på någon iallafall..

Satte upp julgranen idag oxå, körde på silver och svart på kulorna, jag brukar ju byta från år till år, nästa år blir det nog rött och svart eller silver och lila..
Efter det drack vi lite glögg (alkoholfri) men blev bara henka och jag som drack, och jag tyckte nog den var lite för söt för min smak, till det blev det lite pepparkakor.

Imorrn ska vi besikta bilen, ska bli intressant och se hur det går :p
Efter det blir det en tripp till klocket för en kaffe hos Annelie&Joche, blir trevligt, och utan barn denna gång :p blir ng lite lugnare haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0