Dags för en ändring av tider

igår hade vi en familjedag, alla var lediga här hemma. Så vi bakade lussekatter ihop, eller det blev mest jag som gjorde det till slut, men det var trevligt ändå. på kvällen gick vi hem till pappa på en kopp kaffe och barnen lekte lite med lucas som var där med sina föräldrar. Idag blev det dagis igen för barnen, posten ringde till henka igår och kollade om han kunde jobba idag, så det är klart han gjorde och jag jobbar kvällen, som tur är så är pappa snäll och ställer upp och hämtar barnen från dagis. Tycker de borde göra om sina tider på dagis, för de är ju lagda för en ca 20-30år sen när typ alla hade 7-16 jobb, men så ser ju inte verkligheten ut längre, jag menar jag jobbar kvällar emellanåt och henka slutar runt 19-tiden ibland, och vårt dagis stänger 17,30, borde vara mer anpassningsbart tycker jag. Ja som sagt ikväll är det jobb som gäller, sen är jag ledig lör-sön :D väl behövligt kan ja lova..

Kommentarer
Postat av: Lina

oj va tidigt dom stänger! det är dåligt, tycker dagis åtminstonde ha öppet till 19. kram

2011-12-19 @ 12:27:56
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0