Träningen går framåt..

Idag blev det äntligen ett träningspass på gymmet igen, kändes superskönt =) drog dit med jessica, vi ska även dit imorrn efter att jag har slutat jobbat. Skulle vilja testa på bodypump imorrn, men börjar 17,30 och jag slutar kl.17 och hinner inte dit, då inte spårvagnen går förrän 18min över 17, går en 3 min över, men den lär ja ju inte hinna med =/ så kanske får bli styrka morrn med, vi får se..
På tisdag är det zumba som gäller igen, woho, jag verkligen älskar det! jättekul ju, har ni inte provat så gör det!

Efter gymmet drog jag till svärmor och mötte upp resten av familjen, sen hoppade vi på spånkan och buss hem igen.

 

Barnen ligger och sussar i sina sängar och här blir det snart att se på dexter och sen sova.

Imorrn jobbar jag bara mellan 14-17, så vi får se vad vi ska hitta på under dagen.

Väntar på mess från linda, kollade med henne om vi skulle dra till öppna förskolan i hageby, tror de öppnar imorrn..


Kommentarer
Postat av: Helen

Vad duktig du är med träningen! Får ta å ses snart tycker jag!kramar

2011-08-09 @ 09:46:10
URL: http://milfamera.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0