Medium sökes..

Blir nog att ringa och kolla efter ett medium som kan göra hembesök.

Erica hade berättat för henka om personer som brukar ställa sig vid fötändan vid vår säng på min sida, och det är alltid på min sida.

Detta har jag själv kännt av och verkligen kännt mej iaktagen när jag ligger i sängen och fått en tryckande känsla vid vissa av dessa händelser. Och detta är inget jag har sagt till Erica om, så skumt att hon oxå har sett samma saker, dom brukar även titta in i hennes rum, men de går inte in.
undra om det inte är just mej de dras till..

Måste nog kontakta ett medium för att se vilka det är som gör besök här och om det är nån man känner.
Minst 3 st har jag sett här hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0