Loke är nu blöjfri..

Ja helgen blev ju inte riktigt som jag hade planerat =/

Vaknade tidigt på lördagsmorgonen med världens jobbigaste förkylning =/
När vi stannade till och käkade i Kristianstad fick jag världens huvudvärk som har hängt i från och till sen dess trost alvedon och treo.
Vi åkte ner till Simrishamn på Tuttes 50 årsfest, som jag hade sett fram emot.
kvällen spenderade jag ensam halvsovande i bussen med huvudvärd, feber, frossa..inte en så lyckad kväll...

Barnen sov hos sin morfar i helgen, och loke har klarat sig utan en enda olycka i byxorna =)
Så nu kan man nog säga att han är blöjfri, min lille kille!
Han har varit jätteduktig, och han säger även till på dagis när han behöver gå på pottan..

Är sjukskriven idag, vissr jag förlorar cash på det, men samtidigt måste jag ju tänka på min egen hälsa, skulle inte ha pallat med att jobba idag, känner mej fortfarande hängig och slö, börjar få ont i halsen oxå =/ måste köpa halstabletter sen..
Imorrn är ja ledig, och jobbar på ons kväll, så blir lungt fram tills dess, men måste ändå till jobbet sen en sväng och lämna nycklar och kort som jag har lånat av en medans hon haft semester, hon kommer tbx imorrn..

Kommentarer
Postat av: helen

Näe strandcafeét heter det. precis vid färjan.kram

2011-08-15 @ 11:36:28
URL: http://www.milfamera.bloggplatsen.se
Postat av: Lina

ja gumman! hälsan kommer faktiskt först! fast jag själv är en sån som verkligen försöker gå till jobbet (även om man inte borde) just pga att man inte vill förlora cash! kram

2011-08-15 @ 14:30:20
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0