en tripp ner till stan

Imorse efter frukosten tog vi bussen ner till stan och till bibban för att lämna tillbaka böckerna vi hade lånat och lånade lite nya.
Ringde en pling till jessica och kollade om hon ville gå på stan med oss, så vi väntade på henne på stan, sen gick vi runt och fönstershoppade lite, köte dock hårfärg så man blir lite finare till helgen, så den tänkte jag slänga i håret ikväll.

Drog till express house och tog en fika, köpte en grillad ost/skinka panini och fy fan vad god den va =D
Barnen fick en varsin moster muffins :p haha de var ju grymt stora. Skulle jag ta en sån så skulle jag få världens dumpning och ligga däckad resten av dagen..

Loke var duktig och höll sig på stan, gick hem till jessica så han kunde kissa, men han vägrade, såg ju att han va kissnödig och höll i snopppen hela tiden, men han totvalvägrade, men han klarade sig hem, utan en olycka *stolt*

Ikväll blir det zumba med jessica, se hur det går, men det ska nog gå bra, känner mej bättre och så ska ja jobba imorrn.

Jobbet ringde förut och kollade om jag kunde jobba i helgen, vilket jag tyvärr inte kan, har ju planer liksom :p
på lördag fm ska vi ner på marknaden och tivolit och på kvällen är det fest och söndag vill jag inte jobba eftersom jag ska festa på lördan, så de får försöka hitta någon annan.

Kommentarer
Postat av: Lina

haha konstigt att dom vill att du ska jobba i helgen. alla vill nog va lediga då, då är det bra att man inte har fast jobb o kan tacka nej =) kul att det går så bra för loke =) o jag älskar också expresso house panini =) nåt annat som är gott är bagelsen på waynes coffea, bara ett tips ;) kram

2011-08-17 @ 13:27:46
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0