En ny cykel

Nämen ojsan, nu var det ett tag sen jag bloggade..beror på att vårt internet inte har funkat och att jag inte har haft tid eller lust att blogga..

I fredags hade barnen disco här hemma och bjöd hit lite kompisar och deras mammor, var riktigt trevligt, barnen dansade och lekte och åt chips och popcorn såklart =) och vi mammor fick en stund att prata och umgås.

På lördagen var erica och jag på Kiaras kalas på busfabriken, erica hade jättekul där, och klättrade omkring själv med kompisarna och även själv, gick jättebra!
Efter det blev det en tripp till Linköping för ett besök på ikea och biltema.

På ikea blev det lite smågrejer bara och på biltema köpte vi en ny cykel till erica


Blev en sådan, dock är den lite rosare i verkligheten, en 20" stl är det.

Enda problemet är att hon måste typ lära sig att cykla igen,  hon har lite svårt med balansen på denna och det förstår jag, jag menar den väger ju lite mer än en cykel på 12"
Och så når hon bara ner med tårna, ändå är den för barn mellan 110-130cm långa eller 5-7år, och erica är 120 lång, men men det ska nog gå bra snart =D

Söndan jobbade jag mellan 7-15, sen drog vi hem, åt lite mat och gjorde en kladdkaka, på kvällen kom mamma och lillebror på en fika och hälsade på.


Kommentarer
Postat av: Helen

Hihi, Ellinor har ca 15cm kvar till 120!

Shit vad Erica måste växa fort! Här kan vi ha samma storlek på kläder i minst ett år! Min lilla tjej!

Så hennes lilla cykel är alldeles lagom ett par år till.

Hoppas allt är bra! Tack för i fredags gumman!

puss

2011-08-29 @ 23:31:02
URL: http://milfamera.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0