skogspromenad

I lördags morse efter frukosten släpade jag med mej familjen ut på en promenad i skogen, inget toppenväder tyvärr, mulet och lite blåsigt men med en temperatur runt +10grader ändå, men det var ändå skönt att komma ut.
Känner att jag mår mycket bättre när jag får komma ut och röra på mej, får se om det blir en promenad eller joggingtur ikväll, måste köpa träningsskor, lite skönare att gå och springa i än converse modeller haha..

På kvällen sen var vi bjudna till pappa o lotta på middag, fick jättegod lasagne och sallad.

Tyvärr fick jag ont i magen och mådde illa, tog flera timmar innan det gick över, fick i mej 3-4 gafflar med mat typ :p inget kul alls.

 

Igår söndag var det rätt lungt, ställde mej och bakade lite scones till frukosten, så himla gott ju, men det tycker inte barnen, de är så jävla kräsna när det gäller mat, så jobbigt det är =/

Stäade och fixade, sen på eftermiddan var det dags för simskola för Erica, jag följde med denna gång. fick med oss papper om nästa termin, de tycker att hon ska gå samma igen, för att få mer vattenvana och jag håller med dom, blir att öva massor i sommar, får bli mycket bad alltså. Men hon ska få fortsätta i simskola, så himla bra att de lär sig simma och grunder och sånt så tidigt som möjligt. Loke ska oxå få börja sen när han har fyllt 5år.




Kommentarer
Postat av: thess

Hej =) mysigt att gå till skogen, det är så fint runt omkring där nu.

Jag har min praktik på ett äldreboende (dementa) i stan, har 3v kvar.

KRAM.

2011-04-18 @ 20:45:31
URL: http://raffofant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0