Fredag!

Började dagen med som vanligt att lämna barnen på dagis, sen hem och sminkade mig lite och och skrev ut lite papper som min engelska lärare skulle ha.
Sen begav jag mej till skolan för att skriva ett engelska prov, ska även dit på måndag kväll och skriva en engelska uppsats som måste vara gjord innan nationella provet nästa vecka.

Hemma igen, fått lite lunch i magen..ska ställa mig och diska snart och kanske plugga lite..

Sen efter dagis ska vi dra bort till en lekpark och träffa helen och Thess med sina fina barn så barnen får leka lite och vi mammor snacka lite, var ett tag sen..I miss it!

Efter det blir det att lämna barnen hos deras morfar, de ska sova där hela helgen, men vi hämtar imorrn, eftersom vi ska bort till kyrkan och kolla på brasan och allt som händer där borta på valborg.

Men ikväll är det fest på Vipers =D längtat som faan..Tyvärr blev det inte den musiken jag hade hoppats på, men blev ju danne&lillen istället, inte fy skam det heller ju..


Kommentarer
Postat av: Thess

Tack för idag, trevligt att ses :)

Hoppas vi kan ses snart igen.

Kramisar.

2011-04-29 @ 17:29:55
URL: http://raffofant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0