Tid till kirurgen

Äntligen har jag fått en tid för efterkontroll =) sjukt att längta efter sånt kanske, men jag har gjort det. Ska bli intressant att se vad de tycker om min viktnedgång.

så den den 21 sept ska ja dit (på pappas födelsedag) måste kolla om man kan ändra tiden på dagis, för jag ska vara där kl.14, då barnen ska hämtas.
Och en vecka innan det måste jag till vårdcentralen och ta blodprov, alltså måste jag börja ta mina vitaminer ordenligt *fy på mej som slarvar*
Så måste ringa dit nästa vecka och boka en tid för det.

Kommentarer
Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Hur mår du efter din GBP? Jag skall träffa läkare på måndag om en remiss för en sådan operation...

2010-09-04 @ 16:17:33
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Simone

Hej.Jag undrar,jag är nyfiken på att opereras.

Men undrar om du vet vad gränsen är så att man kan opereras.

2011-01-10 @ 16:34:49
URL: http://smulansbakblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0