Skoj i parken

Efter dagis idag gick vi bort till en lekpark med oss följde helen o ellinor med och även thess med joline o douglas, satte oss på en bänk i parken och åt lite mellis ihop och barnen busade och hade skoj, dock ramlade erica och skrpade upp ena sitt knä lite, men annars gick det bra, de tre tjejerna cyklade ihop och lekte och Loke jagade dom ibland, nästa år kan han cykla med dom när han får en vanlig cykel.

Tycker det är trevligt när man umgås flera mammor ihop med barnen, oftast blir det ju att man umgås två och två, vilket man även märker på barnen, speciellt på tjejer att de oftast inte knan leka flera ihop, men blri väl så för att de ser hur mammorna gör.

vi kanske skulle ta en tjejkväll utan barnen snart? Eller vad tycker ni helen och Thess, Lina Q kanske vill haka på, vore ju skoj =)

Nu har vi ätit och är mätta, eller jag iallafall,som vanligt dög ju inte maten till dom, men då får de klara sig utan mat tills ikväll då det är dags för lite kvällsmat.

Kommentarer
Postat av: thess

Kul att ses idag, barnen verkar tycka det oxå =)

Tycker verkligen vi ska ha en tjejkväll =) vi kan väl tänka ut en passande dag.

kramar

2010-09-02 @ 18:42:56
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: Helen

Det var jättekul!

Ja det har jag tänkt på länge men jag hade tjejkvällen sist när jag hade pyjamaspartyt här, så jag väntar på att någon ska bjuda mig..;P



jag kanske inte svarar på kommentarer mer för jag försöker avvänja mej vid att läsa bloggar, ifall du frågar mig något och inte får svar så vet du.



puss på dej gumman!<3

2010-09-03 @ 08:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0