Lördag

Uschblev inte mycket sömn inatt, två ungar i sängen +  att Loke inte riktigt ville sova, könde på honom och tyckte han va lite varm, så jag tog tempen på honom och visst 38 grader =/
Efter lite alvedon somnade han om.

Barnen vaknade sen strax efter 7 =/ ingen rolig dag ;p


Kl.10 var det dans för erica igen, så hon och jag drog dit och sne hem igen efteråt för luncg, och vänta på tills linda hörde av sig, så efter 14 drog hon och jag till ikea, hon skulle köpa en bokhylla, och vi fick plats med den i bilen =D tur det, annars hade jag fått tatt tåget hem hehe ;p

Loke har fortfarande lite feber och klagar på att han har ont i benet, så undra om det inte är växtvärk? Erica hade feber sist hon med när hon hade växtvärk.

Ikväll blir det klubben och sen bifrost och syrran Linda ska med ut, väldigt skoj =)
Barnen sover hos sin farmor som är snäll och ställer upp =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Karamellfärg! Åååh vad smart!! :)

HOppas alla hos er är krya idag!

2010-09-26 @ 09:28:48
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0