Lokes svullna läpp.

Här kommer en bild på hur Lokes läpp såg ut igår


Nu har svullnade nästan lagt sig helt, min lilla plutt <3
Men han kan äta mat utan problem så det är skönt.

Igår var vi uppe hos Linda i nya lägenheten och tittade och hjälpe till lite att packa upp.
Alltså fy fan va fuskigt, de har fått nya dörrar inne, vita snygga, en rostfri köksfläkt,kakel på sidan om den (vi har tapet) nytt duschmunstycke,så fuskigt.

Men annars ser ju lägenheten ut som vår typ.
Ska dit på fredag kväll, då själva flyttlasset gåt, och hjälpa till att packa upp, måste ju vänta tills henka har kommit hem, så jag slipper ta med mej barnen dit, de är ju bara ivägen då.

Idag händer det inte så mycket, vika tvätt och lägga in, så mycket skoj ska jag ha idag ;p

Fia: om jag får ett pluss på vågen eller om den står still (har bara hänt en gång som tur är)
Så försöker jag kolla vad jag åt under senaste veckan, har märkt att jag går ner lite mer om jag skippar mukt bröd, blir mest knäcke här och kanske en mjuk macka/vecka. och håller mej till godis/snacks till helgen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Som jag skrev i inlägget, så brukar jag tvätta dem i maskin och om det inte fungerar så blekar jag med klorin :) tack för tipset. Kram!

2010-09-08 @ 15:49:30
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0