Hello Hej!

fy va kallt det var imorse när vi gick till dagis, endast 13 grader, så jag satte på barnen höstjackor och höstmössor, tyckte det behövdes, men nu skiner solen och temperaturen har ökat, enda negativa med hösten, att det kan skilja så mycket, ena stunden kallt och nästa stund varmt.

Sökt lite jobb har ja suttit och gjort nu på morgonen, inte för att det finns så mycket =/

Vunnit en tävling på fb, från kondomkungen. Man skulle gissa hur många kondomer det var i en kista på en bild, och jag var bara 16st ifrån, woho, så ett presentkort på 500kr vann jag!

Så jag kommer lotta ut lite grejer här i bloggen sen, skoj va!

Kommentarer
Postat av: thess

Självklart, det är bara att du säger till när du vill ha mössorna sen.

Jag har 2 st färdiga (6mån+) stl under den största, en med rött & en med brunt foder inuti, annars finns det flera färger att välja mellan (foder)

Kramar.

2010-09-01 @ 18:53:30
URL: http://prinsesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0