Helgen

Har ju inte bloggat alls under helgen, har inte haft tid faktiskt. Så här kommer en liten sammanfattning om vad jag har gjort =)

Lördag:
Lördan började med att erica skulle på dans, så dit åkte vi. Längtar tills de ska ha uppvisning så man får se hur duktiga  dom är =)
Efter det blev det systemet för attköpa lite cider och sen vidare till gina tricot där jag handlade för mitt presentkort jag fick förra åretnär jag fyllde år. Så dte blev en snygg topp, en cardigan och ett par snygga örhängen.

På eftermiddan lämnade vi barnen hos pappa och sen senare åkte vi ner till klubben för att samlas innan vi åkte vidare ut till froding och firade honom, drack och å lite gott.
På natten sen drog vi vidare tiill en hojklubb utanför Oxelesund och var där en stund och lyssnade lite på musik, kom inte ihåg vad dom hette, men det va nåt bra psychobilly band.
Vid 5 tiden var vi hemma och somnade rätt så fort =)

Söndag:
Vaknade 14:15, och trodde klockan var runt 11,men icke, väckte henka och sa att det nog är dags att gå upp.
Hämtade barnen vid 16-tiden och drog upp till linda en sväng och tog en fika och busade med Lucas.
Gårdagen var rätt lugn.
kollade på film igår kväll, Irene huss - Glasjävulen, men såg aldrig klart den, gick och la oss strax efter 22.


V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0