Halvårs kontroll

Idag var jag uppe på Vrinnevisjukhuset för min halvårskontroll, dock en månad senare pga av semester och sånt.

Men det gick bra, sjuksköterskan jag pratade med var nöjd med min viktnedång och trodde jag skulle komma ner till 70-75kg, jag vill dock gärna ner till 60, så vi får se hur det går.
Proverna var bra oxå, lite lågt järn, så jag fick lite recept på tabletter som jag ska ta, varav 2 tabletter jag ska ta dagligen resten av mitt liv. Får nog ta och köpa en dosett då, så man kommer ihåg alla, ska då alltså ta totalt 4 tbl/dag och nu kommer ja knappt ihåg att ta 1 haha, hur ska det gå?

 

Och gått ner 32kg, inga problem med att äta och dricka, inte haft ont, utan bara mår toppen!

1-års kontrollen blir sen på vc, med nya prover.


Kommentarer
Postat av: Lina

du är ju så himla duktig! förstår att dom är nöjda med din viktnedgång. hoppas att du kommer ner till 60 precis som du önskar =) kram

2010-09-22 @ 10:47:23
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0