Fredag

Hello på er!
Hur mår ni denna gråa tråkiga dag?

Jag är trött och seg, skulle vara skönt att lägga sig ett tag.
Loke ligger och sussar och Erica leker inne på sitt rum. I eftermiddag sen ska vi gå till pappa en sväng och busa lite med lucas, han är där medans linda och micke håller på med flyttlasset.
Ska väl upp dit en sväng ikväll och hjälpa till lite.

Skönt med helg igen, tycker dock veckan har gått fort.
Imorrn är det dans för Erica igen, sen ska vi tillsystemet en sväng och köpa lite cider tänkte jag, ska även en sväng till gina tricot och se om man hittar nåt snyggt och på kvällen ska vi hem tiill Froding som fyller år, ska bli skoj =)

Vad har ni för planer i helgen då?


Förresten var det nån som gå programmet: Kungarna av Tylösand?
Jag såg lite av det, och blev besviken, trodde det skulle vara bättre, var som en dålig kopia av Big brother och villa medusa, alltså ingen höjdare alls tyckte jag.

Längtar tills alla bra serier börjar igen,som Desperate housewifes, Greys anatomy och true blood,det bästa med hösten, krypa ner i soffan under en filt, mörkt ute på kvällen, tänder lite ljus och dricker té =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Inga helgplaner här inte, jag och lillen är sjuka :( Hoppas du har desto roligare!

Glöm inte att kolla min blogg imorgon om du vann griffeltavlan :)

2010-09-11 @ 18:03:51
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Vad roligt att du ville deltaga i min Emma S. SkinCare-Tävling! Lördag lr Söndag kommer vinnaren ligga uppe på min blogg! Missa inte att kika in & se om det blev just DU:-)!



Kram

2010-09-11 @ 20:25:13
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

NU ligger vinnaren av Emma S. uppe på min blogg!

Du kan även "rösta fram din favorit-produkt inom parfym & skönhet" inför nästa tävling som drar igång på Tisdag!

Passa på att påverkar vad DU önskar vinna!:-)



Kram

2010-09-12 @ 22:00:49
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0