Söndagen är snart slut..

söndag idag och jag lyckades sova fram till 12, men jag vaknade ett par gånger innan dess, jag fattar inte varför jag har börjat sova så dåligt, vaknar flera gånger under natten, skitjobbigt =/

Gårdagen var rätt okej, käkade lite hemma hos Helené o Pekka och sen drog vi ner till klubben, fick dock ont i magen under kvällen, så jag höll mej till vatten sen, gick undan och satte mej för mej själv, var behövligt, blev lite jobbigt med all rök oxå, var ju rätt så mycket folk.

Fick en massa beröm för min nya frisyr =D är supernöjd, och bild kommer snart, ja loovar =D

Idag har det varit rätt lungt, barnen kom hem vid 14-tiden, drog till maxi o handlade lite och runt 17-tiden kom pappa o lotta hit och åt tacopaj.

Imorrn är det dags för praktik igen, kvällspass =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0